Summa sidvisningar

onsdag 18 april 2012

En med tur...

Börjar bli dålig påa tt uppdatera känner jag.
Största anledningen är välatt jag stannat. Tror jag.
Och gått upp 1kg så jag står runt 71,5-72 kg.
Måtten är också de samma.

Har fått återbesökstiden för ett års kontrollen. Skall bli kul att se de andra.
Har förstått av alla inlägg i de grupper jag är med att jag nog tillhör de som deet gått riktigt braför. Inga problem har det varit utöver illamående i böjrna och man fick tvinga sig att äta. Att man fått tvinga sig att lära sig äta hela dagen och på bestämda tider. Men utöver det har jag inte haft några problem. Inga tarmvred, ingen magkatarr med efterföljande magsår. Inga problem med olika livsmedle, ingen intollerans och ingen överkänslighet.
Det enda jag har och sopm retar mig mer och mer är överskottshud. Det börjar bli problem under magen, mellan benen och det hänger under armarna.
Det blir som svamp rött och irriterat.Tänkte vänta ett tag och sedan se vad man kan göra åt det. Det kanske funkar med egenremiss där också? Alltid värt att pröva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar