Summa sidvisningar

tisdag 11 oktober 2011

Två kilo kvar till nästa delmål

I måndags stod vågen på 77.
Som sagt jag har svårt att tro det.
Jag har haft mina egna små delmål men de har passerats utan jag egentligen har märkt det.
Det första var ju att ta mig under 90 strecket.
Sedan var det 85 men det passerade jag utan att jag egentligen reagerade över det, sedan var det att ta mig under 80 och nu fattar jag inte att jag är där.
Nu väger jag 77 och har bara 2 kg till mitt nästa delmål 75.
Så lite har jag aldrig vägt, höll jag på att säga men det stämmer ju inte, men jag minns inte när det var.
Hela tiden har jag sagt att jag skulle vara nöjd om jag gick ner till 70 och dit är det "bara" 7 kg.
Förr i världen skulle det vara omöjligt men nu ser jag att det faktiskt finns en chans.
Som sagt om man räkar 75 % av den tidigare övervikten som man brukar rasa av sig självt så är det där jag kommer att hamna. Får se om jag är nöjd när jag kommer dit eller om jag då vill ner mer och får anstränga mig lite.
Det enda konstiga är att jag fortfarande inte kan ha mina vigselringar. Jag vägde typ 85-88 när jag gifte mig och nu väger jag ju mindre så det borde gå men icke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar