Summa sidvisningar

måndag 31 oktober 2011

Halvårskontroll

Då är det dags för halvårs kontroll.
Tänk att det är så länge sedan redan.
Men idag stod vågen på 77,5 alltså mer än sist trots att det gått två veckor.
Vet inte varför men jag får väl säga som de som börjar träna ... jag bygger väl myuskler.
Önskar det vore sant men det är det inte.

I huvudet väger jag fortfarade över 80 närmare bestämt 83. Vet inte varför huvudet hakat upp sig just där men så är det.
Frågar någon så talar jag om att jag gått ner 23 kilo och nu väger 83 sedan kommer jag på mig själv att det var 76 och bara 1 kg kvar tills 75 som jag alltid haft som mitt mål då jag bantat.
Ok jag kan tänka mig att gå ner till 70 men skulle vara nöjd med 75.
Nu är jag inte nöjd med 76 och tror att jag väger 10 kilo mer. Märkligt.

Får se om jag får några goda råd av sköterskorna därnere.
Tabben är att jag skulle tagit en massa prover för en vecka sedan och fullständigt missat det. Det har varit helt kaotiskt de senaste tre veckorna så jag har helt enklet glömt det.
Hoppas att jag kan göra det därnere om jag kommer lite tidigare. Skall ringa och kolla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar