Summa sidvisningar

måndag 26 december 2011

Något glittrigt.

Då har det varit jul vilket normalt betyder ett par kilo upp.
Men inte nu.
När jag ställde mig på vågen igår bara för att kolla hur mycket jag "gått upp" så visade den 71 kg men idag var det 72. Det innebär ju 1/2 kg denna veckan också.
Träffade ju släkten, över helgen, som inte sett mig på ett tag och några på ett väldigt långt tag. En kände knappt igen mig.
Det kändes kul.

Har upptäckt att jag får ekipera mig.
Jag har inget snyggt att ta på till nyår, helst något glittrigt. Hade massor av sådanna som jag fick rata för ett tag sedan. Jag fick ju fram alla klänningar men de är långa eller somriga så nu blir det mellandagsrea. Sparade mina presentkort från fördelsedagen så nu skall jag åka in och shoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar