Summa sidvisningar

torsdag 21 juni 2012

Storlek 38

Har inte skrivit här på länge
Men det känns som om det inte hänt så mycket.
Ändå kom jag för första gången på flera år i min förlovningsoch vigsel ring härom veckan. men vikten står på samma.

Igår var jag på stan.
Medan jag fördrev tiden i väntan på en tid jag skulle passa kolla de jag kläder. Jag fick se ett par röda halvlånga snygga shorts. Det var storlek 38 så jag tänkte att dem kan jag säkert inte ha  men jag bestämde mig för att prova. Jag har ju haft XXL.
Jag bara gled i dem och de satt perfekt.
Det slutade med att jag provade plagg efter plagg i storlek 38 bara för att se om jag kom i dem också och det gjorde jag.
Inte klokt.

Idag skall jag för första gången ha ett par korta shorts med en röd fladdrig blus utan ärmar och så höga sandaler. Det kommer bli så snyggt. snyggt... med mig i.
Det är heller är klokt. Att få känna sig snygg är inte alla förunt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar