Summa sidvisningar

torsdag 14 april 2011

Majblommor

Var med sonen hos ena svågern.
Frågade hur det gick med bantandet. inte så bra sa han. Han hade hört att en av bröderna hade gått ner lite. Han frågade hur det gick för maken. Han rasar väl eller?
Maken har "turen" att ha ett jobb som när det nu kört igång ute på allvar gör att han går långa sträckor och går ner utan att göra något speciellt.
Men han har en förkärlek för jordnötter. Han får väl strunta i dem dett tag.
Jag talade om att jag också tänker gå ner i vikt, att jag kommer att slå dem allihop.
Han skrattade som om han inte trodde mig.
De kommer att få se.
Men de kommer antagligen att tycka att det inte räknas eftersom jag opererat mig.
Det var därför jag valde att inte vara med på deras tävling.
Jag gör det ju för min egen skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar