Summa sidvisningar

fredag 29 april 2011

Stödstrumpor på halva kroppen

Igår var jag och köpte stödstrumpor.
Det skall man ha innan och under och efter operationen för att motverka proppar.

Jag har en liten ide om att man kanske kan hålla ihop/hålla in huden nu under tiden man går ner så att det inte blir så mycket överskottshud.
Det rekommenderas ju efter man fått barn så varför skulledet inte fungera nu?

Jag har köpt stödstrumpor som jag skall göra om. Ta bort fötterna och sätta på överarmarna, låren och sedan kan jag en typ av korsett runt magen.
Allt för att hjälpa huden att dra ihop sig.

Inte vet jag om det hjälper men det är värt ett försök.

Igår var det kalas.
Trots alla hembakta kakor, två tårtor och frallor med diverse tilltugg och pålägg så höll jag mig till min dryck hela dagen.
Jag fuskade med tre små kex med mjukost och en tesked favorit tårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar