Summa sidvisningar

måndag 16 januari 2012

Vågen har fått en knäpp

Då var det måndag igen och väg och mät dag.
Ställde mig på vågen och den stannade på 72.
Men så kände jag att det var dags att göra ifrån mig lite så jag tänkte att det skadar inte att göra det innan jag väger mig, någon gram gör det väl alltid tänkte jag.
Sagt och gjort.
Döm om min förvåning när jag sedan ställde mig på vågen igen och den visade först på 74, sdan 73, sedan 74,5. sist 72,5.
Vet inte om den fått "spatt" eller vad det var. Vägt och mätt blev det inte för jag tröttnade.
Jag står väl ungefär där jag stått över jul och får nog som sagt gå in lite hårdare för tiderna om jag skall gå ner mer.
Blev föresten inbjuden till en ny Facebook grupp för de som GP opát sig. det var redan över 100 medlemmar. Den är stängd så man måste bli inbjuden av någon som är med men den verkade bra. Kul att få kontakt med andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar