Summa sidvisningar

måndag 30 januari 2012

Vågen verkar ha stannat

Då var det väg och mät dags igen.
Inte ett gram.
Jag står still både på våg och på måttbandet.

Jobbar rätt mycket just nu så jag har inte tid att blogga eller tänka heller för den delen jag bara gör det jag måste.
Försöker tänka på att ha med frukt så jag kan ta något om jag blir hungrig eller det går för långt emellan målen.
Ett lyft var ju i början då jag fick veta att man inte dumpar av vatten. Har sett att många har jobbigt att dricka just vatten. För mig har det varti tvärtom. Förr fick jag ta kolsyrat så gick det bra. Men nu har jag ju svårt med kolsyrat så det har faktiskt ändrat sig. Nu dricker jag vatten och tycker om det. Tur är väl det för gör jag inte det får jag njursten så det är inte mycket att välja på. Som tur är har jag som sagt inte problem med det längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar