Summa sidvisningar

onsdag 7 mars 2012

Inte stor längre

Den här veckan har jag glömt av att både väga och mäta mig men jag gissar att jag står kvar på samma ställe på vågen som tidigare.
Det känns däremot som jag börjar gå ihop lite i kroppen.
Jag får plötsligt på mig min förlovningsring.
För första gången på 11 år.

I helgen var jag hos en kompis och vi kom in på vikt m.m.
Jag har aldrig sett henne som särskillt stor möjligen lite mullig till och från då hon också går lite upp och ner.

Nu visade det sig att jag vägde mindre än hon 6 kilo mindre.
Var något chockad.
Jag har liksom ingen självbild eller uppfattning om hur jag ser ut.
Det är ju inge tävling om vem som väger minst eller gått ner mest men jag var chockad över att inse att jag måste vara mindre än henne som jag aldrig upplevt som stor med andra ord kan ju inte heller jag vara stor längre.
Undrar hur länge det kommer ta innan jag inser det på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar