Summa sidvisningar

måndag 19 mars 2012

Kör jämförelse

Var föresten även på en kör i helgen. Roade mig med att försöka hitta någon som var i min storlek.
Jag har ju så svårt med kroppsuppfattning.
Vet ju inte hur jag ser ut längre.
Nu hade jag chansen med en hel kör framför mig.

Tillsist hittade jag en dam som jag tycke såg ut som jag känner mig.
Kolla sa jag till maken är det inte ungefär så jag ser ut nu?
Nej snarare som hon två steg till höger sa han och jag tittar på en för mig pinnsmal dam som knappast hade tio kilos övervikt.
För det är ju ändå vad jag har om man skall hårddra.
Jag är 156 och väger ca 70 vilket gör att jag skulle kuna gå ner till 60 utan att få problem. Alltså 10 kilo över.

Så jag tror honom inte. Vet inte om det är min kroppsuppfattning det är fel på eller om han ser mig mindre än jag är bara för att han är van att se mig större. Vi kan ju ha rätt båda två på så vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar