Summa sidvisningar

måndag 19 mars 2012

Påsar på låren

För ett tag sedan (innen förra helgen) var jag på begravning. Då upptäckte jag att de svarta byxorna jag plockat ut och som låg i garderoben började bli stora.
Jag har använt 3-4 par som gått runt så de andra ligger där de ligger i garderoben.

Jag fick prova igenom hela högen igen.
Och visst var det ett gäng som jag fick plocka ur.
De hade blivit för stora och satt som påsar på låren.

Fick plocka fram nästa storlek.
Den sista jag haft sparad.
Längre än så höll inte mitt hopp för att gå ner.
Jag trodde inte att jag skulle minska mer än till den storleken. Vi får väl se hur det blir men nu har jag byxor som passar igen.

I dag stannade vågen på 71,5 men igår var jag nere på 70 så det är nog något kilo kvar som jag kan klämma. Måtten är desamma som de varit ett tag.

Jag har ju sagt att jag är nöjd om jag kommer ner till 70 och jag är nöjd men det skulle vara kul att hamna under 70 strecket innan jag stannar. Vi får väl se hur det går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar