Summa sidvisningar

måndag 8 augusti 2011

Hicka

Då stannade vågen på 82,5 kg.
Har verkligen stannat på en nivå och det känns lite tröstlöst.

MEN jag har varit bortbjuden med go mat hela helgen.
Fredag med taccos och kladdkaka.
Lördagen bjöd på grillfest och
söndagen 40 årskalas med smörgåstårta först och glass till efterrätt.

I vanliga fall hade jag gått upp något kilo efter en sådan helg.

Allt går bra.
Har upptäckt att jag får hicka så fort jag ätit något. Lite jobbigt men hoppas att det går över.

2 kommentarer:

  1. Jag vet hur det känns. Det går långsamt som bara den för mig också. Eg gör det inget att det går långsamt tycker jag eftersom skinnet hänger med bättre då men man är ju så enormt rädd att det ska vara slut nu, att man inte ska gå ner mer och tom att man ska börja gå upp istället.

    Enligt statistiken kommer jag inte gå ner så mycket mer men jag skiter i statistiken. Jag ska göra det!!

    Vad säger du? Ska vi säga jävlar anamma åt statistiken och se till att vi går ner de sista kilona (om det så tar ett år till)?

    SvaraRadera