Summa sidvisningar

tisdag 23 augusti 2011

Siffror jag inte sett på länge

Då var det ett kilo ner igen Vågen stannade på 81.
De siffrorna har jag inte sett på vågen på länge kom jag på.

Innan sommaren provade jag igenom hela garderoben och plockade ur allt som var för stort. Jag hittade massa byxor jag inte hade kunnat ha på länge och lade fram dem.
Nu har jag gått i schorts hela sommaren.
I helgen åkte vi bort och jag hade med ett par långbyxor. När jag tog på dem var de för stora. Jag fick sy in dem det var ju tidigare favoriter. Nu var de smutsiga och jag skulle ta fram ett par till. Hel den högen jag tog fram innan sommaren var för stora.
Jag fick plocka fram nästa storlek.
Jag kom i st 44.
Det vet jag inte när jag kunde ha sist.

Mötte igår en mamma till en klasskompis till sonen. Hon sa :nej men nu tror jag hon försvinner alldeles.
18,5 kg minus. Det hade jag aldrig klarat själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar