Summa sidvisningar

lördag 27 augusti 2011

Värmeplitor

Härom dagen hade jag på mig kjol och plötsligt slog det mig jag hade inte fått skavsår mellan låren. Inga värmeplitor och ingen skavd hud. Det minns jag inte när det var så sist.
Varenda sommar har det varit främsta anledningen till att jag har valt bort kjol eller klänning. Men nu står jag inför att aldrig mera värmeutslag mellan låren. Vilken känsla.

Vågen blinkade på 80,5 i morses så det är 19 kilo nu. Det känns ofattbart. Det känns så lätt även om jag vet att jag inte klarat det på egen hadn. Jg äter och har inte ont av operationen på något vis och ändå rasar kilona av utan att jag gör någpot alls. Varför gjorde jag inte det här för 7 år sedan???
då var jag ju på sjukhuset men läkaren skrämde ju upp mig och menade att jag visat att jag kunde banta själv så de planerna lades ner.

1 kommentar:

  1. Så roligt att viktnedgången går så bra! Vill också instämma i det där med skavsåren. I somras var det första gången jag hade kjol på mig på 14 år (eller nåt sånt).

    SvaraRadera