Summa sidvisningar

söndag 17 juli 2011

Äter jämnt

Då var det kalas igen igår.
Hemmagjorda hamburgare, och dricka. Hamburgaren gick galant och jag smakade även på några hemmalagade strips.
Sedan var det tre sorters tårta. Pust men smakade en pyttesmal bit på alla tre och det var gott.
T.o.m drickan gick bra ett glas under hela festen. Sedan tog jag ett glas vatten innan vi skulle åka hem för att få i mig mer vätska.
Sedan mellanlanddade vi hos ytterligare kompisar på hemvägen och där bjöds vi på glass och även det funkade.Sist fick jag ju lite ont i magen.
Som sagt livet har återgått till det "normala."
Jag äter det jag känner för och det som passar. Förrut gick jag ibland en hel dag utan att äta, jag glömde det helt enkelt, sedan åt jag ikapp på kvällar och helger.
Det kan jag inte nu.
Jag måste äta hela dagen men mindre och tänka på att äta sakta.
Ibland känns det som om jag inte göra annat än äter och ändå går jag ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar