Summa sidvisningar

onsdag 6 juli 2011

Ciderlängtan

Nu har jag varit på kontroll.
Det slutade med att vi konstaterade att min operation nog är ett exempel på när det går precis som det skall.

Jag opererades, det var lite jobbigt de första 2-3 veckorna.
Sedan började jag äta och nu kan jag äta i princip allt, fast i små mängder. Jag går ner sakta men säkert.

Det enda jag mått dåligt av var våfflorna och det tror jag mest berodde på att de var lite för feta.
Tror nog att jag klarar dem med mitt eget recept.

Sedan är det dricka det blir för bubbligt och jag rapar och det bubblar sså det gör ont.
De talade om för mig att även det kan ge sig på sikt.

Konstigt nog går cola, den riktiga varianten bra i små klunkar, men det enda jag saknar är päron cider, Herrljungas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar