Summa sidvisningar

torsdag 14 juli 2011

Fett flyter

Idag stod vågen på 84 alltså -15,5 kg.

Har gått och funderat på en sak som man inte brukar tala om men tydligen är vanlig.
Bajset ser inte likadant ut.
Det är ljust gult och har en tendens att flyta. Frågade då jag var på återbesöket och det var tydligen vanligt och berodde på att kroppen inte hinner suga upp fettet och fett vet de flesta att det flyter.
Man får alltså kolla när man spolat så att näste man inte får en obehaglig överaskning. Det var så jag upptäckte det. Kom in efter mig själv så att säga.

Sedan är det ju vissa saker som påverkar magen mer än andra det är säkert olika för olika personer. C-vitamin kunde jag dricka brus tidigare men nu kan det föra med sig att jag inte är riktigt säker på i vilken form det kommer om ni förstår utan att jag skriver någon på näsan.
I vilket fall kan det bli väldigt bråttom.
Hade blandat en sådan i en flaska som jag hade i bilen. På hemvägen tog jag ett par klunkar. Det blev foten på gaspedalen på hemvägen kan jag säga. Jag fick parkera bilen direkt då jag kom in på gården. Slängde mig ur bilen, sprang in hårt knipande och lite kallsvettig och mycket glad att ingen var hemma eller stod i vägen. Det gick som tur var bra.

Det är några till saker som har den effekten vilka lär jag mig väl med tiden....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar