Summa sidvisningar

måndag 18 juli 2011

Jämförelse

Då var det dags för vägning och mätning igen.
Verkar ha stannat eller också är det för att vi var bortbjudna i går kväll igen.
Då bjöds vi på grillad älg och potatisgratäng och sedan var det hallonpaj med grädde till efterrätt.
Vågen stannade på 84,5 kg och jag var ju nera i 84 häromdagen. Det kan också räcka med ett toa besök så småningom.

Måtten har jag inte skrivit upp såhär jämförelsevis.

25 apr 18 juni
Vikt 99,5kg 84,5 kg = -15 kg
Mått
Bröst 121 cm cm 101 cm = -10 cm
Mage 130 cm 110 cm = -20 cm
Rumpa 117 cm 109 cm = -8 cm
Ö Arm 40 cm 36 cm = -4 cm
Lår 67 cm 57 cm = -10 cm

Ingen direkt förlust sedan förra veckan men totalt sett är jag nöjd.
Kroppen hänger med att dra ihop sig.
Överhänget och hårtappandet var annars det som "oroade" mig mest.
Vad gäller håret har jag ätit tillskott och är nästan bättre i håret än vad jag brukar vara.
Fick nu Zink utskriviet så jag kunde ta det istället för Priorin. Det är en halv brustblett morgon och kväll men de smakar så illa.

Det har "bara" gått 12 veckor och utan operationen hade jag stått kvar över 90 kg garanterat. Det är -1,2 kg i veckan.
Jag hade ju inte lika mycket som många andra så jag kan ju inte förvänta mig det raset men jag är också glad att jag inte väntade så långe och lät det bli så illa. Det var jobbigt nog eftersom jag är så kort.

Igår fick jag höra att jag ändrat min hållning jag tippar inte längre bakåt för att kompensera vikten på magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar