Summa sidvisningar

söndag 22 maj 2011

Dumpning

Idag har jag varit på konfirmation.
Morgonen började med mannagrynsgröt och allt gick bra. Sdean var det middag borta. Potatisgrattäng och grillat älgkött. Så gott. Hungrig var jag och det gick lite för fort.
Plötsligt blev jag kallsvettig och jag smög ut på toaletten. Först var det gas i ena ändan sedan var det bara att krypa mer på knä och ulka.
Som tur var kom det lite.
Det är så jobbigt att ulka torrt.
Sedan var det bara att försöka rätta till sig gå ut och låtsas som inget. Jag har ju inte berättat än.
Eftersom jag är så svullen än så syns ju inget så jag vill vänta. Sedan var det folk där som jag inte tycker har med det att göra så jag lät bli att berätta.
Men det var en upplevelse jag helst undviker.
Undrar bara om det alltid kommer vara så att man är sugen, småhungrig men inte känner sig mätt även om man äter. Man vågar inte äta för mycket för då vet man att man blir dålig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar