Summa sidvisningar

fredag 13 maj 2011

Jobbigt

Ja de som påstår att operation är en genväg och tror att man ”bara” åker och opererar sig och sedan rasar kilona och allt är som vanligt tar gruvligt fel.

Igår hade jag så ont i magen att jag nästan funderade över vad jag gjort. Jag förstår och vet att det gäller att stå ut 1-2 veckor sedan blir det bättre men så fort jag svalde så kändes det som kramp. Magen är uppsvälld så man känner sig som en flodhäst med ben och armar i varsitt hörn utan kontakt med varandra. Otymplig och ont så fort man rör sig. Att vågen visar på -6 kg märks då inte, jag känner mig gravid.

Idag har jag varit bättre på att ta piller så det är bättre och sedan ringde jag två av mina operationskompisar som hade det likadant. Alltså är det inte fel på mig utan det är normalt och det går över… säger de i alla fall.
Är inte riktigt lika trött har bara sovit middag en gång i dag och bara en timme. Jag som aldrig kan sova på dagen annars.  Det jobbigaste är att jag vill göra så mycket men inte orkar eller så känns det som magen är i vägen.
Men som sagt det går väl över förhoppningsvis snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar