Summa sidvisningar

lördag 21 maj 2011

Hjärnspöken

Har inte skrivit på ett par dagar. Läkaren ringde upp mig och talde om för mig hur jag skulle göra. Han hade semester och var i Dubai. Det är servis det.
Magen börjar äntligen bli lite mjukare och blåmärkena börjar tunna ut. Men grann är jag på magen.
Upptäckte att det inte var blått under plåstren. Konstigt. Kanske det drar ihop blodkärlen så att det inte blir så stora blodutgjutningar under.

Idag har vi ätit Taccos och jag kunde äta en hel (liten) utan att få ont i magen. Jag bara väntade på det. Ändå känner jag mig inte riktigt mätt. Saknar det. Min man skojade och sa att de nog gjort en placebo operation på mig. Dvs de har bara öppnat och stängt för att se om jag går ner bara för att jag tror att jag är opererad.
Vikten står still och hjärnspökena talar om för mig att det är som vanligt. Man går ner lite sedan börjar man äta vilket jag gjort och då kommer jag sakta med säkert börja gå upp igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar