Summa sidvisningar

söndag 15 maj 2011

Flera centimeter

Då äntligen var jag inte så svullen nu på morgonen utan det gick att mäta magen. -5 cm.
Den hårdnar väl till undr dagen igen men det kändes skönt.

Var bättre på att ta tabletter igår också så allt var bättre och jag har varit bättre på att få i mig det jag bör för att inte bli dålig. Men även det blir väl lätare när det itne gör ont längre. Jag tror också att det blir lättare när jag inte skall dricka i mig maten utan kan/får äta den.
Det är inte så lätt när allt man sväljer gör att det gör ont en stund.

Sedan måste jag lära mig äta direkt innan jag lägger mig för tre nätter har jag vaknat runt 1-2 och varit jättehungrig.
Som sagt så enkelt är det inte

Idag har jag börjat äta. 1/2 dl havregrynsgröt till frukost och nu ca 2 dl med potatis och falukorv a´la´mos konsistens. Än har jag inte ont i magen.... vad skönt det är att äta men vad frestad man är att ta som man brukar.. men det skulle nog inte vara så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar