Summa sidvisningar

onsdag 25 maj 2011

Mest gult.

Äntligen börjar vågen peka nedåt igen.
Magen börjar återta sitt normala tillstånd, men lite mindre nu. Det gör inte ont att ha byxor så jag kan ha jeans istället för mjukisbyxor. Enda problemet är att även om jag har skärp så ramlar de ner. Jag är nämligen större om magen än jag är om höfterna.
Blåmärkena är mest gula, med små fläckar av svagt lila med stora hudfärgade partier emellan. Dvs nästan borta.
Läste igår i en annan viktblogg att man inte kan dumpa av vatten. Det gör att det är lite lättare att få i sig vätska. Jag har tidgare bara "sippat" i mig vatten också men nu kan jag dricka klunkar.
Ringde en av mina op kompisar igår och hon hade haft det jobbigare än jag så jag är tacksam. Ett av henns sår hade läckt och varit inflamerat och det har ju jag sluppit.
Livet börjar på något sätt att återgå till det normala. På tisdag är jag inte sjukskriven längre utan får ställa mig till arbetsmarknadens förfogande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar