Summa sidvisningar

fredag 27 maj 2011

Lär mig sakta men säkert

Börjar få ihop det med alla mål och hur mycket.
Har däremot svårt att inte äta för fort.
det hände nu på lunchen och kände att det var lite på gång men lade mig och somnade så det gick över.
Känner mig fortfarande lite spänd på ett ställe i magen men annars börjar den återta sin naturliga färg.

Är fortfarande trött men har börjat få i mig alla piller jag skall.

En vitamin på morgonen.

Till lunch Priorin(för att jag inte skall tappa så mycket hår) och b vit (ordinerat för att jag har svårt att få i mig tillräckligt).

På kvällen en vitamin till samt en c vitamin så att kroppen tar upp de vitaminer jag faktiskt äter. Sedan 2 panodil (mest för att jag får så ont i ryggen när jag ligger länge) och en omeprazol (för att magen skall tåla alla tabletter)

Det är inte så många som pratar om att man kan tapap rätt mycket hår under tiden. Eftersom man går ner så fort hinner inte kroppen med och stänger förljaktligen ner det som inte anses vara så viktigt alltså försörjningen till håret. Det kan bli som när man är gravid man tappar och blir tunn hårig. Man kan motverka detta med olika preparat. Kollade med dietisten om det var OK att äta priorin och det var det.
Jag är tunnhårig sedan förut så man får göra det man kan för att behålla de fjun man har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar